„A szó elszáll, az írás megmarad.” /latin közmondás/

#brigiírja

#brigiírja

Tagság

2019. június 04. - Brigi P.

Sziasztok! ☺

Gondoltam megosztom veletek a hírt, ami a napokban lett hivatalos. Talán tudjátok, hogy időnként vendékeskedtem A haverok és én - Autoimmun blogon. Írtam saját dolgokat, de volt, hogy velem készült egy mini interjú és abból íródott egy blogbejegyzés. Nos, mostantól kezdve nem csak szimpla vendégként futhattok bele írásaimba ott, hanem mint társ-író/tag. Megtisztelő volt, hogy Vendégből ilyen komoly szerepbe léphettem elő, és ezentúl a kedves Druszámmal közösen aktíkodunk, posztolunk és visszük a csoportot is, Facebookon.

Az első, de nem utolsó írásomat, mint tag, itt olvashatjátok. Illetve, a non-plusz ultrája a dolognak, hogy nem sokkal később az Index, az i2 szekciójában címlapra tűzte a cikket. Amit ezúton is köszönök, nem hittem volna, hogy ennyire ütős lett ez az írásom...

Ezen kívül, volt mostanság ez-az. Van is tervben ez-az, projektek, stb. Ezekről lehet nemsokára írok majd egy kis ízelítőt, de legkésőbb utólagosan egy átfogó bejegyzést! Addig is, kövessétek figyelemmel a Haverok és én-en, gyertek a blogjára, honlapjára, Facebookjára, csoportjába és beszélgessünk, ismerkedjünk össze, vagy akár Instán is!

Hamarosan jelentkezem! ☺

A bejegyzés trackback címe:

https://brigiirja.blog.hu/api/trackback/id/tr6518057964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása