„A szó elszáll, az írás megmarad.” /latin közmondás/

#brigiírja

#brigiírja

Fordult a kocka

interjúalany voltam

2022. július 20. - Brigi P.

Kedves Olvasó(m),

 

szerintem blog indítónak keresve se hozhattam volna jobb bejegyzést.
Sok minden történt, mióta nem blogoltam. Szerencsére néhány dolog ezek közül említésre, kivesézésre kerül a velem készült interjúban, amit ITT olvashattok el. Egyébként a kérdéseket ez a csajszi tette fel, ott mellettem. Tekla, akivel azt hiszem mondhatom, hogy jó barátok lettünk egy projekt kapcsán – ami amúgy végül hamar füstbe ment, ellenben minket összehozott.

Fogyasszátok szeretettel az interjút. Szerintem nagyon jó lett. Átfogó, tényleg mindent is(!) érint, ami jelenleg szerves részét képezi az életemnek.

A következő jelentkezésig minden szépet kívánok! ☀︎

 

290614938_10226157521063479_5826362930241995821_n.jpeg

 

Fotó: Magócsi Márton

A bejegyzés trackback címe:

https://brigiirja.blog.hu/api/trackback/id/tr1917886975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása