„A szó elszáll, az írás megmarad.” /latin közmondás/

#brigiírja

#brigiírja

Kivételes alkalom

2018. június 12. - Brigi P.

Sziasztok!

Ez most csak egy villámposzt. Egy cikket szeretnék megosztani veletek, amit ugyan nem én írtam, de rólam szól. Rólam, és az életemről, tök reális nézőpontból, olyanból, amilyenből szeretném, ha mindenki látna.
Nyilván, ha mások ezen puszta tények ellenére/után még közelebbről meg akarnak ismerni, nincs akadálya. Sőt, én kifejezetten örülök, ha bizonyos dolgok felett el tudunk siklani, pl. a külsőségek és nem az lesz a fontos, hogy milyen vagyok, hanem, hogy ki vagyok. Ha nem a betegségemmel kommunikálnak, hanem velem. Azzal az emberrel, akiről ez a cikk is szól... mert én már azzal is megelégszem, ha rólam ez a reális szemlélet marad fent. Mert ez vagyok én, ez az én életem... ("Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel" hahaha)

Fogyasszátok szeretettel A haverok és én cikkét:http://autoimmun.blog.hu/2018/06/12/jelentektelen_fenyjatek

A bejegyzés trackback címe:

https://brigiirja.blog.hu/api/trackback/id/tr2718057972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása